Logo PKN

Het magazine #protestant van de Protestantse Kerk verschijnt vier keer per jaar. Dit gratis blad is bedoeld voor álle ambtsdragers en vrijwilligers.

"*" geeft vereiste velden aan

PKN/Petrus/KIA/ZidK
Veld is leeg bij huishoudens anders Organisation Contact
0121t000000Qtk0AAC= Organisation Contact, 0121t000000QtjzAAC= Person Contact
Campagne van de Actie: Marketing Cloud 7016N000000Qb4bQAC
Hidden
Formule veld om de KIX zonder x mee te sturen als er geen toevoeging is.
De KIX bestaat uit PostcodeHuisnummerxToevoeging
0121t0000005tAMAAY=Household 0121t0000005tANAAY=Organization
Hidden
Alleen vullen indien een Organization met “Organization” anders leeglaten. Nodig voor SF Duplicat rules
Hidden
AccountName is samengesteld als Voornaam tussenvoegsel Achternaam. Bij een inzending van een Organisatie moet dit veld zichtbaar zijn
#protestant = a1x1t000000tlrGAAQ
CampaignSuite
7016N000000gkJ2QAI=Nieuwsbrief Protestantse kerk
Aanhef*
Naam*

Informatie en inspiratie

Met interviews, reportages, nieuws, achtergrondverhalen en praktische tips vanuit plaatselijke gemeenten en de dienstenorganisatie wil #protestant je informeren, inspireren en motiveren. Samen werken we aan een toekomstgerichte kerk waar iedereen welkom is, waar we geloven in delen, en waar we vindplaats van geloof, hoop en liefde willen zijn.

Gratis kwartaalblad

#protestant verschijnt vier keer per jaar, gratis. En dat is niet voor niets; een abonnement moet voor geen enkele werker in de kerk een belemmering zijn. Wel vragen we één keer per jaar om een gift, als tegemoetkoming in de kosten.

Aanbod voor mensen met een leesbeperking

Voor mensen met een leesbeperking is #protestant gratis verkrijgbaar in braille, grootletter, digitale en gesproken vorm. Neem voor een abonnement contact op met de CBB, (0341) 56 54 77 of: klantenservice@cbb.nl.

Adverteren in #protestant

Meer informatie over het plaatsen van advertenties in het magazine van de Protestantse Kerk.

Adreswijziging

Wil je een adreswijziging doorgeven of het abonnement opzeggen? Mail dan naar abonnementen@protestantsekerk.nl.