Kliederkerk Regio-ontmoeting!

Heb jij altijd al eens willen zien hoe het er bij andere kliederkerken aan toe gaat? Behoefte aan inspiratie en ontmoeting? Meld je dan aan voor één van de kliederkerk regio-ontmoetingen!Bijzondere avond

Tijdens deze ontmoetingen krijg je een inkijkje bij een kliederkerk bij jou in de regio, ontmoet je kliederkerkers uit jouw regio en doe je inspiratie op om jouw kliederkerk verder te laten groeien.

Kliederkerk in het Wild
Wil je lekker naar buiten met je kliederkerk? Zoeken jullie naar stoere activiteiten? Wil je aan de slag met schepping en duurzaamheid? Dan is Kliederkerk in het Wild wat voor jullie. Tijdens de tweedaagse hebben veel van jullie hier al mee kennis gemaakt. Wat houdt het ook alweer in? En wat kunnen jullie ermee? Doe mee met deze workshop!

Hoe werk je met het ontwerp-format?
Binnenkort kun je je eigen kliederkerkprogramma delen op de website. Daar hebben we een speciaal format voor gemaakt. Maar hoe maak je nu een goed programma? Hoe kom je van een Bijbelverhaal of een thema tot activiteiten? Tijdens deze workshop leer je hoe je dat goed kan doen én hoe je het nieuwe format daarbij kan gebruiken.

Deel je mooiste Kliederkerk-moment
Ook zo enthousiast over wat er bij jullie gebeurt? Wil je dit delen met anderen die jouw enthousiasme begrijpen? Dit is je kans! En ontdek wat je kunt leren van die mooie momenten.

Hoe blijf je enthousiast en geïnspireerd?
Wat willen jullie bereiken met je kliederkerk? Wat is jullie droom? Neem de tijd om even terug te gaan naar jullie verlangen voor je kliederkerk en hoe je stappen kunt zetten om dit weer een beetje dichterbij te brengen.

Gratis

De toegang is gratis. Wij vragen je om iets lekkers voor maximaal 4 personen mee te nemen voor bij de koffie of voor bij de borrel. Bijvoorbeeld je favoriete of meest creatieve hapje dat je maakte voor een kliederkerk!

Vul het formulier in om je aan te melden