Nieuw Kerkelijk Peil

Aan de slag met de resultaten van Nieuw Kerkelijk Peil? Deze mensen denken graag met gemeenten mee.

Wouter Voshol

Betuwe

Kerk&Raad begeleidt zowel het proces van het NKP-onderzoek als het vervolgproces. De gemeente betrekken bij het proces? Aan de slag met de uitkomsten van NKP? Nieuw beleid ontwikkelen? Kerk&Raad luistert, denkt mee en ontwikkelt vervolgens samen met u begaanbare wegen.

Bert Bakker

Houten

NKP start met een zelf-assessment. Het verslag biedt aanknopingspunten om mee te bouwen. Ik help al jaren beroepskrachten en organisaties in hoe ze assessments vanaf de start ook kunnen inzetten om te bouwen aan motivatie om daadwerkelijk te veranderen.

Cor Schaap

Zutphen

NKP geeft met haar opbouw van ‘enquête en gemeenteprofiel’ een gemeente kans op een zinvol geloofsgesprek en een inspirerende uitslag. Toekomstgericht laat het sterke kanten, wensen en verlangens zien. Een boeiend proces dat ik graag begeleid; op hoop van zegen.

Kirsten Slettenaar

Twente

Bernhard Vosselman

Hulshorst

Het NKP levert waardevolle informatie over de gemeente, maar de weg naar de toekomst zal zelf ingevuld moeten worden. Waar begin je en hoe gaan we samen onderweg? Ik help om een begaanbare weg van vernieuwing en verdieping te gaan.

Hildegard Faber

Rotterdam

Tijdens en/of na een analyse via NKP kan ik uw gemeente verder begeleiden.

Wout Schonewille

Gouda

Met NKP ontvangen gemeenten een instrument om hun vitaliteit te onderzoeken. Op basis van de rapportage help ik gemeenten graag met toekomstgericht gemeente zijn. Want na de analyse begint het echte werk en daar ben ik als Adviseur, Coach en Trainer graag dienstbaar aan.

Else Roza

Rotterdam

Na de analyse wil je ook samen in beweging komen. Wat is het gezamenlijk verlangen van de gemeente en wat wordt nu de koers? Met goed gestructureerde waarderende gesprekken help ik uw geloofsgemeenschap verder. Download het E-book vanaf de website.

Martin de Groot

Andel

Als ervaren gemeentebegeleider en jeugdwerkadviseur begeleid ik gemeenten zowel bij de diagnose als in het vervolgtraject bij het bouwen aan een vitale gemeente. Met een warm hart voor kinderen en jongeren, hebben jonge generaties binnen de gemeente mijn speciale aandacht.

Arianne Lodder

Zwijndrecht

Een nieuw onderdeel van mijn curriculum. Een uitdagende. Hoe kun je als gemeente verder met de uitkomsten van de vragenlijst van NKP? Ik neem jullie graag hierin mee.

Lydia Roosendaal

Gouda

Ik ondersteun graag beleidsprocessen die nodig zijn om de rol van de kerk in deze tijd en samenleving te hervinden. NKP is een goed instrument om met ogen van gemeenteleden te kijken naar de bestaande praktijk en opnieuw richting te vinden.

Hanna Oosterlee

Zetten

Graag versterk en verrijk ik jou en jouw gemeente met een frisse blik als kritische medestander. Ik ben sterk in het verbinden van mensen en heb aandacht voor diepere lagen. Ik heb bijzondere expertise in het jeugdwerk en ervaring in gemeenteopbouw.

Marianne Paas

Tiendeveen

Heb je als gemeente besloten aan de slag te gaan met ‘Nieuw Kerkelijk Peil’ en zoek je daarbij een externe procesbegeleider? Dan kan ik jullie gemeente van dienst zijn. In onderling overleg bepalen we duur en intensiteit.

Lees meer over

Het thema Nieuw Kerkelijk Peil